Stolt ägare av W580i

När jag var på stan denna lördag blev jag lika irriterad som vanligt bland all trängsel. Att jag aldrig lär mig... För det första finns det inget för mig i butikerna just nu, hur jag än letar är alla kläder fula och skorna för små eller för stora, för det andra var mitt blodsocker mycket lågt (hade inte ätit på länge) för det tredje alla dessa människor!! Gaaah. Tillslut bestämde jag mig för att göra åt mitt irriterade humör. Emil och gick därför till närmaste Telenor "butik" och jag införskaffade en ny mobil! Tjoho :D Den är sååå fin och jag är en liten tekniknörd - jag vet! Men jag bryr mig inte, har ju en sprillans, super fin och rosa mobil! En Sony Ericsson W580i!

Ikväll blir det party också, jag och mobilen ska alltså ut på äventyr! Har än så länge försäkring på den... Ska bestämma mig om jag vill ha det eller inte inom två veckor. Ska jag skita i försäkringen eller ska jag ha den kvar? 39kr/mån... Hur ska jag göra? Help please :)

Ha en härlig kväll!

image1850

Pussar/emmaTeknikNörd

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback