Strandad val

Känner mig lite seg sådär, halvligger i sängen och surfar runt lite... Min hals gör ont, så jag fasar att en förkylning är på G :( Hoppas jag slipper det...

Igår var jag som sagt på Telefonplan i konstfack's-huset (?) och shakade (aka dansade) hela natten lång! Redan när jag satt på tunnelbanan dit vällde det in massor med folk, jag kände inte riktigt att jag smälte in i mängden ;) Har ju liite annan stil än "konst-folket", inget fel på den stilen, men jag har den inte riktigt. Det var i alla fall kul att se så många människor på samma plats, med samma stil! Observeraren Emma var i farten ;) När jag (och alla andra tusenmiljoner människor) skulle av möttes vi av poliser och ännu mer människor! Det var tjockt med folk överallt! Då kan du tänka dig köerna in till festen... Men det gick ganska fort ändå att komma in. Och väl inne entrade vi dansgolv efter dansgolv. Kommer inte ihåg de exakta siffrorna men det var ca 14 dj's och 12 dansgolv + live band och gud vet allt! Skit skoj var det och vi dansade till tre nån gång och då blev det en näraliggande efterfest :) Jag hade skit skoj kort sagt, sånt borde man göra oftare!

Obs! Bara för att jag känner mig som en strandad val och däckar i sängen betyder inte det att jag söp mig redlöst igår ;) Jag drack bara två öl där inne, så jag är lätt ett bevis på att man kan ha kul utan massa promille i blodet!

By the way så är min nya fina mobil crap. Det är nåt väldigt konstigt med den i alla fall och jag ska åka in till stan i morgon och klaga. Vill ha en ny! I övrigt så är jag lika förälskad i den som innan :)

Hoppas du haft en bra helg!

image1851

(Emil tog bilden och jag är osminkad;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback