Tankemönster

Man kan säga att jag tänker. Men vem gör inte det? Just nu tänker jag något i stil med: Borde jag vara mer ledsen och kanske rent av tänka på det dagligen, eller i alla fall förut? Eller är det så här jag är? Att det liksom rinner av mig som en gås och att jag bara går vidare. Jag kanske ryckte på axlarna och torkade en tår, men det blev inte mer än så... Är det "fel" av mig? Klart att det inte finns något rätt eller fel, inget svart eller vitt. De mesta i min värld går nog mer i rosa ;) Hehe. Men jag är glad och känner mig vaken, redo för livet liksom. Klart att man blir så där utmattad och trött ibland. Men jag har mina ljuspunkter i tillvaron så varför sänka sig helt? Nä exakt, ser ingen som helst anledning till det! När är det då okej att "gå vidare"? Jag har i och för sig redan gjort det, men är det okej liksom? Jag tänker ofta sånna här saker när jag redan har handlat, alltså när jag redan gjort något och efteråt undrar jag om det var smart/för tidigt/rätt. Men jag handlar ju efter mina impulser och tankar så det blir bra ändå i slutändan :) Hehe. Visst kan jag konsten att snurra till det ibland? Haha. Nu har jag tänkt min tanke. Jag har skrivit om den. Punkt.

Men jag är glad, det är så det spritter i hela kroppen :)

image1847

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback