TGIF!

Thank God It's Friday.

Jag är helt slut. Behöver sova! Jag har varit duktig och gå och lägga mig ca 22 om kvällarna, utom onsdag, torsdag och fredag... Ehh. Jag var alltså varit duktig två kvällar! Alltid nåt! Haha. Nu är det helg och då kan man ju vila upp sig tänker du. Nej säger jag. För jag ska ut och äta middag med Lollovisa, hennes James och resten av gänget ikväll, det ska bli jättekul! Innan dess ska jag hinna träna med mamma! Ett svettig konditionspass! Hoppas bara jag hinner snygga till mig innan vi ska in till stan osh äta! Stressa stressa... Det hjälper ju inte att jag har en bad hair day..

På lördag ska jag och mamma gå en sväng på stan på dan, "kolla lite på toppar och mobil" sa mamma. Mamma är nämligen lika kär i min mobil som jag är och ska nu härmas och skaffa en likadan! Hehe du är för söt mam :) Sen på kvällen ska jag och D på en födelsedagfest i Upplands Väsby (var ligger det liksom?) och paaarta hela natten lååång! Appropå det måste jag kanske köpa lite alkohol?! Var riktigt länge sen jag var på systemet... Har bara varit där fyra gånger sen jag fyllde 20 i november... Är jag onormal? Men jag dricker liksom inte upp det jag köper! Har massor i garderoben ;) Festen har tydligen temat sommar, men vad innebär det? Klänning á la sommar? Jag har faktiskt tvättat den där cericea-historien jag hade i somras, min favoritklänning för att vara exakt. Frågan är om jag vågar lysa upp mycket. Tänk om alla andra inte går in för sommar och sol temat lika mycket som jag?

Ska jag ha den här? Inte med leggins då, hela strumpisar ofc, men samma klänning? Självklart lockigt hår :)

image1872

Bilden är tagen av Loijs i somras på en födelsedagsfest :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback