Update i bilder

Har massa bilder som ligger och sammlar damm för att jag inte orkat publicera dem än... Tänkte ta tag i skiten nu. Så varsegod, antingen bryr du dig inte och kollar ändå, eller så bryr du dig och skiter i det, annars läser du nog inte min blogg... Take it or leave it.

Hair and make-up i lördags innan det bar av till Söder:


Den gamla kjolen jag hittade som jag hade tänkt ha på mig i lördags...


Måndagens look, lite glitter och rosetter förhöjer väl den trista måndags-känslan?!


Förra veckan, eller var det förr-förra?

Maja fyllde 15 år!


Och jag hade på mig...


På restaurangen senare samma dag för att fira Maja (kolla in mitt lååånga hår, som nu är kortare;) och mam på andra bilden!


Nej nu räcker det. Blir nästan för mycket bilder ;) Appropå bilder har ni inte fått se några Åre-biler än.. Lovar att jobba på det! Men inte ikväll. Nu ska jag in i badrummet och tvätta ansiktet för att sen krypa ner under täcket och somna :)

Sov gott!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback