Back to business

Igår kom jag hem från min underbara vecka i Åre! Hoppade direkt in i duschen hos Jonas och Erik för att på mindre än en timma göra mig i ordning för Sarahs fest! Hon ska åkta till Australien och denna kväll var hennes enda chans att få ha en fest innan hon åker... Snacka om intensivt! Festen var lyckad och vi gav oss hem inte alltför sent. Eller det var ju tanken innan polisen kom för att hjälpa oss med nåra fulla typer. Ehh. Ja det var ju i alla fall första gången jag åkt polisbil hem. Någon gång måste ju vara den första eller hur?

Imorgon är det jobbet som gäller igen och jag är verkligen inte upplagd för det... Jag har gått och blivit förkyld. Halsen gör ont, mina halsmandlar är stora som två vattenmeloner (känns det som) och näsan är snuvig. Blä. Me not likey. Så jag är inte hundra procent peppad att sätta mig i receptionen imorgon igen...

Dags att packa upp lite av alla skit jag drog med mig till Åre då? Nja.. En dusch först kanske..? Ja.

image1678
Nej, så här ser det inte ut när jag jobbar... Fast lite champagne i vardagen hade inte varit helt fel!

Jag lovar att berätta mer om min Åre-vecka imorgon eller så, samt ladda upp lite pics! Men just nu hägrar duschen och annat viktigt. Som t ex att Victoras Secret fashionshow går på tv idag kl 20.00?!! Emma kommer sitt bänkad framför tvn så det är bara att sätta fart nu då!

image1687

Hoppas ni haft en underbar nyårsafton och att ni får en härlig söndagskväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback