Duktigt Emma!

Lite stolt måste jag väl ändå få vara, så här kommer det: Jag har tränat nu på morgonen! Inte världens konditionspass men ändå! Känns bra. Jag har legat lite på latsidan på sistone i och med att början av mitt nya år inleddes med en hejdundrande förkylning och diverse krämpor så har mitt nyårslöfte legat på hyllan nån månad. Dags att börja lite försiktigt igen då! Måste köpa det där friskis&svettis kortet också så att jag kommer igång ordentligt.... Jaja, det jag ville säga var att jag har varit duktig idag (i alla fall) och tränat! Bara det är en bragd! :)

Ha en härlig dag!

image1801

P.S. När vi ändå är inne på träning vill jag bara påpeka det stundande dielmmat: Beach 2008. Hua hua och magknip! Men som nån smart brud uttryckte det: Beach tvåtusenaldrig. Jag är beredd att hålla med henne! Go girls!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback