En beundransvärd person

Du är en minst sagt beundransvärd person, du är stark, du är driftig och du ger inte upp i första taget. Du är inte rädd för att misslyckas och ger sällan upp i strid, du står för din sak men kan också erkänna att du har fel. Du kommer gå långt här i livet, det sa du också själv. Du säger så fina saker och du menar verkligen det du säger, jag tror på orden du säger och det gör mig rörd. De träffar långt inne i själen de fina du sagt och jag kommer aldrig någonsin glömma det du sa idag. Du sa att jag ska lyssna på min inre röst och utestänga allt oväsen och muller. Du sa att jag ska komma ihåg att jag är "den bästa rekryteringen" du någonsin gjort och att jag inte ska glömma att jag är fantastisk.

Man borde säga mer fina ord och klappa varandra på axeln oftare, man borde visa att man finns där för varandra och att man inte är rädd för att ge beröm. Det är när det går dåligt som man får uppmärksam och skäll, men när det går bra går det obemärkt förbi. Det är riktigt dumt, då känner man sig kanske inte riktigt uppskattad. För man ska känna sig uppskattad och att man gör ett bra jobb (här i livet). Jag känner det nu att jag borde ha sagt till dig att jag verkligen uppskattar dig och det jobb du gör! För det gör jag. Verkligen.

Vi ses i framtiden och lycka till med alla dina mål!


image1798

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback