Julen för 17!

Jag har ju inte sagt speciellt mycket om min jul i år, och lite bilder måste det ju absolut bli. Ganska mycket bilder blev det... Så frågan är om det inte är ett för stort projekt att ta tag i nu...

Som skilsmässobarn har man dubbletter av många högtider, som t ex jul, nyår, påsk, födelsedagar och you name it. Därför firades lilla julafton med mamma på lördagen innan julafton, därav tändes bara tre ljus i adventsljusstaken... Mormor, moster Stina, mamma och mina syskon hade det jätte mysigt med god god mat i vårt nya hus :) Det var premiär för mig att göra revbensspjäll (de blev väl inte sådär super duper goda - men ändå) och jag brände inte gröten! Riktigt stolta kunde vi syskon vara för vår insats med julmaten!


Sen på söndagen bar det av till Uppsala för att fira jul hos pappa, bjuder på en outfit bara för det... Ääälskar denna underbar kofta med små hjärtan (!) och små rosetter och de perfekta färgerna :)



I Uppsala möttes vi av en superglad lillebror Rasmus och en wishey drickande tomte och så klart ännu fler fina julklappar :)



image1702

Rasmus första julklapp...

En favorit bland mina alla julklappar var denna väska som min farbror gav mig :)



När bilderna ändå bara "rullar in" kan jag visa ännu en outfit, den sista innan det bar av till Åre(fredagens)!



Nä nu får det räcka, jag behöver nog lite "lunch", resterna från gårdagens thai mat blir det nog.

Puss å kram /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback