Klipp, klipp och en toning

Jag är "inte" lite snabb i vändningarna. Förra veckan funderade jag på att klippa mig och ringde mammas och syrrans frissa för att boka en tid.. Men eftersom det är ont om "efter-jobbet-tider" så skulle jag få vänta till mars! OMG liksom. Nä tänkte jag och sa att jag skulle återkomma. Men icke. Jag rinde därför stället jag gick till senast, förra året i september, och fick en klipptid redan imorgon! Ska också passa på att tona håret igen. Gjorde det för kanske i november eller nåt sånt och den färgen är spårlöst försvunnen (kanske inte butik men i mitt hår) så nu vill jag göra ett litet lyft. Vem njuter inte av nyklippt och glansigt hår med en ny fräsh färg?

Me likey!

image1802

Fast en rosa toning blir det inte!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback