Lets dream

Fredagen spenderade jag hemma i lugn och ro. Slötittade på min tv och råkade zappa mig in på Lets dance, det jag föll för på en gång var programledaren Jessicas klänning! Den var helt enormt fantastiskt underbar! Mitt ha-begär väcktes omedelbums och jag såg nästan stjärnor. Den var så perfekt! Vill ha, vill ha, vill ha! Bilden nedan gör den inte rättvisa... Klänningen är från Betsey Johnson och hon är The God när det gäller fantastiska klänningar och för all del kläder och skor! Mitt i prick vad jag gillar! Det jag vill få fram är: I adore

image1794

Min våta dröm just nu...

/emma.

P.S. Jag råkade länka hela inlägget med massa fiiiina känningar av Betsey :)

Fina kommentarer
Postat av: turbotrollet

Rosa dröm. ;) Den var lite häftig faktiskt! :D


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback