Maja 15år!

Min lilla, lilla systeryster MajaLaja (märks det att jag är mogen för min ålder?) fyllde 15år idag! Lilla tjejen är inte så liten längre och om jag ska vara ärlig har hon varit längre än jag ganska länge nu också... Hon är så snygg också, ja, där har vi en blivande modell om nån, lång och ståtlig :) Hehe. Ska inte skämma ut henne och lägga upp en bild från imorse trots att hennes ansikte inte syns ändå eftersom hon gömmer sig bakom händerna... Men sanna mina ord, hon kommer bli en riktig hjärtekrossare ;)

I alla fall... Det är Majas dag idag och vi ska fira det med middag ikväll på Restaurang J här nere i Gåshaga, nära och bra! Gångavstånd och man behöver inte tänka på nån bil, bara att dricka på alltså ;) Grattis stumpan!

image1797

/emmaStoltStoraSyrra

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback