Mitt rum just nu

Mitt rum är minst sagt något att skratta åt och denna gången är det inte mitt fel och det är ju alltid något. Vi har fortfarande hantverkare som springer omkring och fixar, igår fick vi rätt toalettstol i vårt badrum... Sista trappsteget sattes fast idag (innan var de snea och fel monterade) sånt händer här hemma hela dagarna. Jag har ett litet utrymme under trappan där jag har mosat in alla mina tillhörigheter som jag inte packat upp än. Fyra kartonger (halvfulla), några plastbagar, trådbackar och skor, massa prylar med andra ord. Hantverkarna behövde greja i det utrymmet så när jag kom hem igår stod jag bara och glodde på röran, är inte ens säker på om jag skulle kunna åstakomma denna röra på egen hand. Hummf... Låt oss inte besvara den frågan :)

I alla fall, så här såg det ut i går och så här ser det ut idag. Kanske ska stoppa tillbaks det i utrymmet under trappennu, det är nog dags, hoppas bara de är klara där inne så de slipper dra ut allt igen...

image1747

image1748

OMG. /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback