The sky is the limit

Jag vet inte riktigt var jag befinner mig här i livet, någon stans jag inte befunnit mig förut, that's for sure. Jag vet vad jag inte vill, men vad vill jag då? När jag letar och kollar runt lite känner jag en stor motvilja mot allt. Det måste finnas något mer där ute?! Jag vill så mycket. Men det som "finns" att erbjuda lockar mig inte alls. Snacka om återvändsgränd. Mer än någonsin känner jag att det är galet och jag har hamnat fel... Är det här verkligen vad folk gör och nöjer sig med? Jag är inte nöjd, jag vill något annat, något annorlunda och som passar mig perfekt och framför allt något jag inte tröttnar på...

Om the sky is the limit vad är det då som stoppar mig?

image1789

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback