Tyck synd

Jepp, det är dags (igen) att tycka synd om Emma. Jag mår verkligen kasst kan jag ju säga, kunde inte somna igår på grund av min irriterade hals. Kan inte svälja eller knappt prata utan att det gör sviiin ont. Vilket suger. Ska till Ö-hälsan snart och kolla om det är något som kanske halsfluss? Jag är ingen enkel match när jag är sjuk, jag är värre än värsta killen om det vill sig illa... Nu ska jag dessutom åka Lidingö tåget samt buss till Ö-häslan, ser inte fram emot att visa mig bland folk. Om du skulle skymta mig, eller tro att du ser mig någon stans mellan Gåshaga och Stadion, ignorera det helt, det är ingen idé. Fast det är klart, få människor skulle känna igen mig i glasögon och inget smink ;)

Hoppas ni mår bättre och att jag får nån jäkla dunder medicin! Dags att ge sig ut i regn rusket...

Kramar /emma.

P.S. Sen har vi det där med jobbet, OMG säger jag bara...

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback