Uppmuntran i mörkret

Jag har ju inte visat min fina tv! Nu funkar den inte riktigt som den ska så jag måste ringa OnOff och kolla vad det kan vara... Men fin är den i alla fall, min alldeles egna Samsung tv som skiner på grund av "pianolackningen". Sen kom tre postorder kataloger igår och det är ju alltid lika kul att kolla igenom dem och vika hörn när man ser något man vill ha :)

image1749

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av hemmabiosystemet, asså den stora klossen som ligger brevid tvn. Tvn kommer jag antagligen sätta på väggen...

Sen var vi ju på IKEA i lördags och här är några av mina inköp, mest smart förvaring, ett sängbord och nåra "tavelhyllor" som jag inte satt upp än!



Nu ska jag slö titta på min fiiina tv :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Emil

Täck inte över de små hålen över dvdn med grejjer bara, den blir väldans varm då ;)

Postat av: Emma

Närå, det var hantverkarna som ställt grejerna där.. ;)

2008-01-17 @ 08:23:08
URL: http://emmajohanna.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback