Ah oui!

Nu börjar jag känna av att det inte är långt kvar tills jag och Älskling ska flyga till Paris! Tjoho. Resefeber? Neej, det ska bara blir roligt!! Det jag undrar över är vad jag ska packa i? Har bara en BAUTA väska på 105 liter och det känns ju lite överdrivet för två nätter, men jag vet i och för sig inte hur mycket jag hinner shoppa... ;) Skulle behöva en mellanväska. Hum.

Detta ska jag i alla fall packa ner, ej i rangordning:

[X] En bok (efter teoriprovet är jag fri att läsa vad jag vill - förutsatt att jag blir godkänd!;)
[X] Le make-up, le beautiserare, nagellacket!
[X] Le schampoo et le balsam (najs med lite fransk tutch på orden va?:)
[X] Klänningar! Denna, denna och denna till Moulin Rouge? Denna favorit?
[ ] Ska jag vräka på med handskar till Moulin Rouge?
[X] Vita capri-byxor kanske kan vara bra... Eller de svarta?
[X] Kjolar! This one, kanske denna korta variant och nån mer?
[X] Minst ett par högklackade skor, ett par ballerinas och ett par sneakers
[X] Linnen, ett vitt och ett blommigt och nåt till, svart?
[X] Min älskade hårfön såklart!
[ ] Fodralet kanske...?
[X] Vita, svarta och cerisa koftorna! Man ska inte frysa.
[X] Trenchcoat är också en fördel om det blåser lite :)
[X] Underkläder och strumpor :)
[X] Assecoarer; klockan mm.
[X] Mulberryn och partyväsk(or)
[X]En cool t-chirt
[X] Sjalen
[X] Min kärlek ♥  - Självklart!

Äsch. Nu orkar jag inte lista mer. Finns säkert mycket mer som vill följa med till France, och jag kan säga att jag är ganska lättövertalad. Lutar kanske åt väskan på 105 liter ;)

Pusss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback