Alla var där

Läste klart min bok Alla var där av Lauren Weisberger i eftermiddags. Har legat och läst hela dagen - non stop. Gick upp vid tolv för att äta frukost, läste medans jag åt och sen klättrade jag upp i sängen igen (stolen var för hård) för att fortsätta läsandet. Jag blev avbruten för ett lite lunchaktigt mål mat, tog med mig boken och läste vidare på verandan. Solen sken ganska bra ändå, blåste lite mycket men att sitta där när jag läste ut de sista sidorna var helt okej. Ni kanske förstår att boken var bra eftersom jag i princip sträckläste den?! Mm den var bra! Lauren Weisberger har även skrivit boken Djävulen bär prada som senare blev filmatisering och denna boken var minst lika bra den. Lättsmält, glammig, chicklitt och mycket mer. Vill du ha en skön bok att fly tillvaron med är denna perfekt! Att det finns lite kärlek med i bilden (boken) är givet.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback