Äntligen, äntligen

Nu är det riktigt nära, så nära att man nästan kan ta på det! Jag ska ÄNTLIGEN få se Sex and the City: the Movie på bio! Får nästan svårt att andas vid tanke på det. Ojoj. Helt jäkla unbelievable! It's fabu-fucking-lous eller nåt sånt som tjejerna i SATC hade sagt. Mmmmmm....

Henke och jag ska mötas i stan för ett lugnande glas vin innan bion börjar, för att få den rätta känslan liksom! Jag ska ha en klänning och high heels för att spä på ännu mer. More is More! Kl 18.00 kommer jag och Henke att sitta i biosalongen fulla av förväntan! Jag ska lätt ha popcorn för att festa till det lite (kvällens middag?)! Jag vet redan nu att jag kommer ge den 12 av 10 poäng!







I'm so exited and I just can't hide it!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback