Back on-line

Nu är jag tillbaka, dock bara för en kort stund. Internetet, telefonen och tvn la nämligen av i går (?) så jag kunde inte skicka iväg ett litet blogginlägg innan jag drog till Älvsjö och min darling. Nu har jag legat ute i två timmar med en bok och solat min redan lite röda hud.. ;) Orkade inte mer så jag gick in och tog mig lite lunch. Mums. Emil och jag ska nog gå och ta ett dopp nu - det är tryckande varmt!

Ikväll ska jag till
Elina och ha en tjejkväll med god mat, rabarberpaj och Cosmopolitans! Underbart om ni frågar mig! :)

Nej, dags för bryggan!!



/emma.


P.S. Saknar redan min älskling som ger sig ut på Roadtrip just nu... Han ska först till västkusten och blir borta i två veckor (snyft). Han kommer få det väldigt kul med sina grabbs ;)

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Du får träffa min väldigt mycket medan han e borta ;) För jag e ju nästan lika bra :)



Ikväll ska vi i alla fall ha jävligt kul!!!

Puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback