Dags att sova...

Resten av familjen är ute med båten och jag bangade på grund av pluggandet. Bangade också grillkväll hos Anton med ca 15 andra... Vad gör man inte för att lyckas på ett prov som kan förändra ens vardag... Mamma beordrade mig att laga mat till mig själv, men jag åt ciabattabröd istället. Nybakat och varmt, direkt från ugnen som lillasyster Maja bakat. Nu har jag druckit massa rött te och har gjort säkert 4-5 tester i datorn. Tyvärr känner jag mig mer och mer tomm i bollen ju mer jag övar och försöker trycka in, när det gäller trafikregler, undantag och skyldigheter i trafiken. Måste ändå skryta med att jag alltid (utom en gång när jag somna hela tiden) får 100% rätt i kategorin "personkännedom" (eller nåt sånt)! Vad nu det betyder... Hum.. Sängen var det ja! Ska bli skönt att komma i säng tidigt idag med, somna innan tio igår och det gör nog mycket i längden :)

Natti natti!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback