Dags för helg

Nu är det snart helg igen och jag hurrar! För det första är vädret tipp-topp, för det andra kommer det bli en trevlig kväll i kväll och för det tredje (bästa grejen) jag ska ÄNTLIGEN få se SATC the moive (igen) och denna gången ska jag lyckas! På söndag blir det filmkväll hos Älskling och vi ska se Arn :) Mys. + att jag ska hinna PLUGGA massor! Måste, måste - ja ja ja!

Men först står det fredag på schemat och jag ska åka ut mot Älvsjö först för att bli upplockad av min D innan vi åker vidare mot Anton för en grillkväll med vännerna! Efter maten ska vi vidare in till stan för lite seriös-dansgolvs-moves och möta upp resten av gänget! Loijs, Lotta, Sophie och Anna kommer finnas på plats och vi ska alla göra dansgolven osäkra! Weho!

Visst låter det som en bra början på en fantastisk helg!! Det tycker jag :)

Puss på er så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback