Den sista shamanen

Barbara Wood har skrivit många många bra böcker och jag har läst dem alla. Farmor hade en hel del bäcker i sin samling som jag senare fick och de andra har jag lånat på bibliotek eller köpt. Den sista shamanen är hennes senaste bok som jag klickade hem för ett tag sen. Jag älskar verkligen Barbara Woods sätt att skriva på och de blir aldrig tråkiga. De handlar mest om kvinnor i olika kulturer, miljöer och tidsåldrar. Ofta får man följa en kvinna för flera hundra år sendan och sen vidare till nästa generation osv tills berättelsen vävs samman och blir en helhet. Svårt att förklara men det är riktigt bra! Min favoritbok heter Domina och är skriven just av Barbara Wood. Vill du läsa något om gåtor, främmande kulturer och platser långt bort, magi, kärlek och mycket spänning, ska du läsa hennes böcker.

Jag längtar redan till nästa bok...



/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback