"Ehh.. Bonjour, my name is Emma, and I'm calling från Sweden..."

Jag var bara tvungen att kontrollera om min bokning på La Cupole jag gjorde tidigare idag var okej. Har inte riktigt vågat ringa tidigare idag med risk för att tjata ut dem där borta, men nu gjorde jag det i alla fall. Och allt skulle vara okej vilket är great! Phu. Nu är jag redo! Shit va kul vi kommer få det jag och min darling, vi kommer sitta och försöka förstå vad alla ord på menyn betyder och prata om folk som inte fattar vad man säger. Vi kommer få det sååå bra!! :D



(När Carrie i SATC är i Paris i de sista två avsnitten av den underbara serien, sitter hon på fina caféer och äter bakelser. Här i sällskap med en förstående hund. Åhh Paris!)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback