Godmorgon!

Det kunde ni inte tro va? Att jag gick upp kl 6.30 med min pojkvän och inte gick och la mig igen. Strålande. Vädret ser lovande ut och lite solning idag med står på schemat. Läste precis ut min bok En shopaholic säger ja av Sophie Kinsella. Alltid lika underhållande de böckerna! Det är den tredje boken i serien "En shopaholic..." i hyllan. Såg att det har kommit ut en till, En shopaholic får en syster, men jag väntar tills den kommer på pocket istället:) Vilken bokmal jag har blivit på sistone! Bara på en vecka avverkade jag tre böcker och som tur är har jag några fler olästa böcker i hyllan! Risken är stor att de snart tar slut det med... Så är det när man har semester!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Var du uppe så tidigt? Då va du uppe tidigare än mig =p..



Får jag låna dina böcker "shopaholics" ;)



Puss

Postat av: Emma

Ja aboslut! Du kan få låna dem om du är rädd om dem ;) Jaa. Vad gör man inte för att supporta sin pojkvän :P Pusss

2008-07-24 @ 11:19:29
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback