Håll tummarna!

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Jag har pluggat nästan non-stop hela dagen! Paus för lunch och middag såklart, kanske lite ordutbyten med syskonen men det är pretty much it! Jag har gått igenom boken, antecknat lite, försökt memorera och just nu känns det faktiskt OK. Ska testa mig lite på skyltarna nu och läsa anteckningarna, sen ska jag nog lägga mig eller kolla på en film som belöning och för att inte stressa upp mig. Sitter det inte nu så sitter det inte i morgon, det jag kan nu kan jag i morgon, så att säga. Jag ska fixa det här! :)



Håll tummarna för mig!

Puss å gonatt /emma.


P.S. Återkommer till omvärlden i morgon efter provet!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Jag är stolt över dig gullungen min. Vilken tid skriver du imorn?

Puss puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback