Här ligger jag

Tog mig en tur inomhus när det blev lite för varmt där ute på gräsmattan. Har ätit lite flingor med mjölk till lunch (hälsan själv;) och kollat runt på lite bloggar. Det hinner ju bli en del att uppdatera när det går några dagar! Elina ringde också och jag ska till henne på fredag för middag och drinks. Jag föreslog Cosmopolitans och det var helt okej ;) Ska bli himla kul på fredag! Nu ska jag återvänta till min handduk (som förövrigt är väldigt fin, köpte den innan sommaren på Hemtex) och bok för att jobba lite på brännan. Mm. Man kanske hinner bli lite brun på sin så kallade semester ändå! :) Funderar på att klippa gräsmattan också, motion och sol! Tip top!

Puss så länge!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Ja vi ska ha grymt kul på fredag.. Bara du och jag.. Det blir en galen kväll tror jag ;) Puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback