Hej och godnatt

Sitter i sängen med datorn i knät och håller fast datorsladden med tårna. Ligger i överslafen/den övre sängen, och sladden med batteriet envisas med att vilja åka ner, därav knipandet med tårna ;) Min älskling ringde nyss och sa godnatt... Dags för mig att säga godnatt också... Har haft fina dagar i Strömstad med söra Alina och fina Karin! Saknar er redan girls :)

I kväll åt vi middag i form av massa räkor på Resö på en klippa, efter strandbesöket (fin fint väder idag faktiskt) på Capri i Strömstad. Mums. Välbehövligt efter en tur på vinden och tippen med allt jag skulle slänga! Sicken dag! Oj. Aj. Har jag bränt mig på ryggen?

En ny dag i morgon! Tänkte ta och blogga om min och älsklingens fantastiska helg i Paris då! Fick nämligen lite pics av honom igår på mailen :D Jaa! Förstår att ni knappt kan hålla er tills ni får se/läsa det?! Hehe. NOT - that much maybe ;) Jaja. Jag tror bestämt jag måste sova nu! Som kanske märks... :P Hoho.

Puss så länge!



/emma.

P.S. I'll love you for ever...

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha jag vill läsa, jag bara väntar på att få er uppdatering från Paris ;)

puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback