Hemma igen

För några timmar sen kom jag hem till Lidingö igen. Har haft riktigt härliga dagar i Uppsala! Bara slappat och sånt fint :) Farmor och farfar har som vanligt fixat och grejat en hel del när jag var där. Vi hade kräftskiva, åkte till HIMLA där jag köpte fina saker och fikat under parasollet, dödat getingar, ätit mycket gott och druckit vin på Åkanten i stan.



Så här ser jag ut idag, utan smink och med skönaste klänningen...



Här har jag badat hela veckan! (Björkpollen i hela poolen.)



Fina farmor i en av de sköna solstolarna :)



Vi hälsade på min lillebror Rasmus som nu är över ett år :)



Han är bara såååå söt!

Som ni ser har jag haft en härlig vecka och ännu är den inte slut!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback