I fredags...

... befann vi oss till en början i Älta. Vi grillade, tjötade och drack lite.. Jag och Elina var de enda tjejerna så vi ägnade oss åt mycket skitsnack och liten verkstad om man säger så. Vi åt och blev som vanligt sådär proppmätta, Elina fyllde på mitt vinglas hela tiden och det resulterade i lite berusning. Helt plötsligt skulle vi åka in till stan (Älsklingen körde) och vi hamnade på Kungsholmen och Trädgården där det snabbt blev mycket folk. Hela mitt lilla gäng kom förbi så det var kul att få träffa alla igen! Sophie stackarn hade gjort en rotfyllning samma kväll och bedövningen hade inte släppt än, men hon stod tappert ut ändå! Jisses. Det är strongt! Jag hade en väldigt kul kväll! Åkte hem med Älsklingen relativt tidigt för att vara "pigg" till lördagens bravader :)



Älsklingen, Elina (vad gör du?) och Johan står vid grillen.



Fiiint...



Naajss... :P

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Gud vad fina vi är på sista bilden älsklingsvännen :)

Haha och båda två ser bra ut.. Helt otroligt! =)

Puss

Postat av: Emma

Hehe.. Ja är man fotogenic så är man ;) Hehe! Lite suddig men annars högsta betyg! :) Puss

2008-07-07 @ 11:35:54
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

Jag trodde inte jag kunde bli så fin på bild :) Haha jag är annars sämst på att bli fotad ;) Blir aldrig bra på bild. Men nu jävlar, vilken pangbild :)

Puss

2008-07-07 @ 12:06:09
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback