Ingen beach 2008?

Eftersom det inte ska bli så där strålande fint väder i helgen, som det är typ idag när man jobbar, kanske man inte kommer behöva vistas på stranden i bikini trots allt? Det är ju till sin fördel eftersom att jag lagt ner tränandet helt just nu. Iofs måste jag plugga mest och det är så mycket roliga saker som händer på sommaren! Är det inte grillning eller (vilda) fester så är det mysiga fikor eller bio med när och kära = no time for work out. Men eftersom jag inte har bokat en utlandsresa denna sommarn som de senaste två åren, får jag nöja mig med svenskt sommarväder... Vilket betyder att jag kommer slippa visa upp min otränade kroppsvolym! Yeah. Visste väl att det skulle finnas något possitivt med kasst väder!

(Okej, jag menar det inte riktigt.. Vem fan har inte vett nog att vilja ha en riktigt sommar för en gångs skull!?!)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback