Jag är en nöt!

Åh. Ja jag kan ju säga att det är första gången jag gör detta misstaget. Man kan ju bli galen för mindre. Jag tvättar så det står härliga till här hemma. ALLT ska tvättas. Jag tvättar sånna saker man bara kan tvätta för sig och som man lätt skjuter upp för att det finns viktigare saker att tvätta, typ trosor. Nu slängde jag i princip in det sista så det skulle bli klart. Man tackar för det. En ny, aldrig tvättad förut, tröja med rosa inslag tillsammans med lite annat. När jag tar ut tvätten är min (läs: förr) vita skjorta med svarta hjärtan: ROSA. Va i helvete! Visst jag gillar rosa, men inte när det inte är meningen att den ska vara rosa och att det blivit sådär OJÄMT fördelat blekt fisrosa. Som sagt - sliter sig i håret!

Nej. Nu måste jag ha mat.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback