Jag klarade det!

Jag klarade teoriprovet! Fy fan va jag är bra! Weeeehooo! Man fick ha minst 52 rätt, max 65 och jag fick 61 poäng. Jag fick alltså bara 4 fel! Jag är så sjukt grymt bra!

Glömde mobilen hemma så jag kunde inte ringa och skrika att jag klarade det till alla jag känner, utan jag fick vänta tills jag kom hem, alla måste ha undrat vad jag satt och toklog åt! Det var väldigt jobbigt att inte på en gång kunna ringa runt och tjoa. Lite antiklimax, och när jag kom hem hade jag 7 meddelanden och 3 missade samtal! Ringde upp älsklingen på en gång och skrek av lycka, sen smsade jag alla som önskat mig lycka till och var nyfikna om jag klarat det. Vilket jag gjort!

Shit va bra gjort! :D



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback