Jodå

Just nu pluggar jag faktiskt lite mer än jag gjort tidigare. Somnade en stund på soffan men då ringde älsklingen och piggade upp mig :) Har gjort tre datatester nu varav två fick jag godkänt på. Kommer på mer och mer jag kanske inte kan sådär djupt utan mer ytligt. Ska försöka skriva ner alla sånna saker och repetera, repetera. Har laddat upp med en stor kopp te nu, sitter i köket i min gosiga kofta, lyssnar på Michael Bublé, Duffy och Moby. Dagens middag var lite fil med müsli och glass.. Hum. Dags att börja med testerna igen då! Sen kanske man ska sova tidigt och gå upp tidigt imorgon bitti för seriöst plugg av körskyltarna! Hua... Gud hjälpe mig (om jag ska vara religös för en stund). ;) Skämt och sido. Let's study!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Lycka till med pluggandet idag sötnos.

Puss

Postat av: Elina

Duktig du är som inte går in och skriver i bloggen.. jag antar att du pluggar för fullt!!

Puss

2008-07-08 @ 14:00:19
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Mm jag måste ju försöka i alla fall och då går ju bloggen bort för en stund ;) Vi hörs i morgon! Puss

2008-07-08 @ 20:15:46
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback