Just ja

Igår kväll var det grillning hos Robin i Spånga och vi (Babe, Anton och jag) kom dit vid nio-tiden. Jag hade redan ätit lite hemma så jag var inte vrålhungrig, men inte kunde jag låta bli att äta mig till matkoma för det! Det var ju så gott :) Det var jag och en tjej till, resten var grabs, och alla hade/har jobbar på IKEA. Hehe.. Var riktigt kul att höra alla historier, hade dock inte så mycket att säga själv eftersom jag inte vet mycket om att "lossa konteinrar" eller "hyllplans-hyllplans-grejs" mm. Ganska skönt att bara lyssna, var sjukt trött.. :)

Alltid lika mysigt att vara med älsklingen och vi slocknade ganska snart när vi kom hem till honom. I morse var det upp som vanligt 5.40 för att ta bussen 6.39. Trodde jag ja. Suck. Som vi disskuterat kvällen innan inträffade en buss-strejk vid midnatt och det tänkte jag rakt inte på när jag traskade till närmsta busshållplats... Konstigt, det står inga andra här.. Konstigt att den bilen tutade på mig.. Hum.. Hum. Som tur var kom jag på det med buss-strejken i tid och ringde min snälla pojkvän som skjutsade mig till t-banan. Phu. Hann precis med tåget och inga fler missöden inträffade. Vilken morgon :)



Dags att skaffa bil?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback