Lugna dagar

Kan kort säga att jag lever :) och att jag njuter i fulla drag av värme, bad i poolen och ikväll kräftor! Det går minst sagt ingen nöd på mig! Idag var jag och farmor på utförsäljningen av HIMLA och vi köpte massa fint. Jag gick därifrån 570kr fattigare men 570kr lyckligare ;) Fick 6st vita tallrikar med en fin "pärl" bård (?), 6st ljupa, 6st assietter, 6st servetter i linne och bomull i fin färg, en lite större fin skål och en present till David. (Kan naturligtvis inte säga vad det är;)

Nu ska vi äta lite glass till efterrätt. Min bror kom ikväll för att vara med på kräftorna så det är kul! Imorgon åker jag hem till Sthlm igen efter lite snabb shopping i Uppsala (enklare att shoppa här)! Sorgligt det där med att jobba igen men det kommer man nog snabbt in i igen :)

Saknar dig älskling! Snart är du hemma igen :) Hoppas ni har en lika fin kväll som jag!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback