Min helg i bilder

Nu ska jag vara duktig och lägga upp bilder från helgen i tid (när det fortfarande är aktuellt liksom). Här är i alla fall min helfestliga helg hos Sara och Leo i Göteborg!





När jag kom i torsdagskväll gick vi ut och åt middag jag och Sara, + nåt/några glas och de fina vykorten!



Kvällens outfit och val av vykort.



Mitt nyinköpta tighta, väldigt tighta fodral... Hum.



Tripp, trapp, trull kollar in buskaget.



The look, nya skinnjackan!



och min Put-rumpa ;)



The gang.



Min drink på bordet och Sara don't give a damn.



Trodde det stod Fullmakt, men så blond var jag... Fulmakt is the shit!



Lördag, inflyttnings- och födelsedags-festen. Värdinnan och gästen för helgen.



De glada ägarna av lyan.



Typ dem jag kände, Astrid (längst till vänster) hade jag inte sett på år och dar! Riktigt kul att träffa henne igen!



De andra tre jag kände.. :)



Skål i köket.



Johan fick i sig nåra turkiskpeppar-shots för mycket ;)



Saras söta lillasyrra Alice längst till höger!





Söndag, dags att åka hem mot Sthlm igen. Just for the record, I löv my new skinnjacka! :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback