Next stop: Västkusten

Får mina bilder av älsklingen i morgon (glömde minneskortet till kameran hos honom) så snart kommer det uppdateras med bilder och allt fint vi varit med om i Paris! Ni anar inte. Vi har njutit av god mat, godis för ögonen och lena smaker för tungan, champagne, viner, sniglar, crêpes, Moulin Rouges show, Skaldjursplatå på La Coupole, Mona Lisas mystiska leende, Notre Dames storhet och Sacre coeurs lugn...

***

I morgon börjar alltså min första semesterveckan och jag åker direkt till västkusten till resten av familjen i Fjällbacka! Ska vara där en vecka, bara ta det lugnt, läsa massa böcker (
som jag beställde för ett tag sen) och bara ha det gott! Det blir kanske ett besök i Strömstad där det finns massa fint folk, samt ta en titt på vinden där alla mina Strömstad-prylar finns sen Strömstad-åren.. Eh. Kan behövas rensa lite, så blir det kanske lättare sen när jag ska tömma den på mina grejer i höst... Senare problem! ;) Tror jag lämnar datorn hemma. Kommer ändå inte ha nåt internet och det blir bara mer att släpa på! Det fanns internet i stugan! Så datorn får hänga med :) Dags att ersätta Paris-packningen med Västkusten-packning då! :)

Ha en skön vecka så skriver jag snart igen! :)


Puss puss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback