Paris, baby!

Nu slutar jag snart, dags att plocka ihop och snygga till innan jag går på semester! Weho! Äntligen, imorgon bitti, ska jag och min älskling åka till Paris! Vi flyger kl 07.40 tror jag och vi ska bege oss till Skavsta i ottan där flyget ska ta oss direkt till Paris. Städernas stad. Det kommer bli så fantastikt att få spendera helgen där med min kärlek! Mm. Njutning. Fantstiskt var ordet. Romantiskt är bara förnamnet.



Detta kortet är taget i Paris av den franska fotografen Robert Doisneau som räknas som en av världens främsta fotografer. Detta är hans mest berömda verk vid namn Le baiser de l'hôtel de ville, som visar ett par som kysser varandra framför Hotel de Ville i Paris.

Du och jag älskling.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Maja

ååh, jag o farmor åt lunch där! (hotel de ville) :D

2008-07-10 @ 16:08:14
Postat av: David

Snart är vi där älskling!

Imorn blir det att gå upp i ottan å sen kommer vi nästan att se soluppgången från flygplanet.

Som jag har sett fram emot den här våran resa.

KOMMER ATT BLI UNDERBART! =)



Inga pinnar bara timmar...

kysser

2008-07-10 @ 20:36:14
Postat av: Elina

ha en jättemysig semester sötnos.

vi hörs när du är hemma..

ha det nu bra och NJUT! ;)

puss

Postat av: Elina

ha en jättemysig semester sötnos.

vi hörs när du är hemma..

ha det nu bra och NJUT! ;)

puss

2008-07-11 @ 13:31:47
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Vi hade det oförglömligt fantastiskt du och jag älskling <3 Denna helgen kommer jag aldrig att glömma.. Nånsin. Magiskt är ordet. Love yours

2008-07-13 @ 22:54:28
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback