Premiär för this one

Min röda klänning (den enda jag äger) har premiär idag. Jag har inte haft tillfälle att använda den tidigare och just denna vecka verkar vara "klänningarnas vecka". Känner mig lite tjusig faktiskt! Fick användnling av min axelbandslösa BH idag också för första gången. I like :) Har alltid hittat på en ursäkt att inte köpa en sån, för det första sitter de aldrig bra och de är allmänt skumma så jag ger alltid upp. Men i Gbg intalade jag mig själv att "nu jävlar" ska jag ta tag i det och köpa mig en axelbandslös en! Vilket resulterar i att denna klänningen blir snäppet bättre på, en vanlig BH går då rakt inte!





Kan stolt tillägga att jag hann stryka klänningen OCH en skjorta i morse.. Bra jobbat om man säger så :)

Edit: Ja jag vet att jag gör en "fjortis-min" på sista kortet ;)

Pusss /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback