Presenter till mig själv

Jag har inte shoppat kläder på väldigt länge och jag känner inget större sug faktiskt, vilket är strååålande bra! Måste dock erkänna att jag hittade ett och annat jag skulle vilja beställa ur H&M katalogen... Hum. Jaja. Det jag istället har köpt har varit av det lite mer materiella slaget. Jag köpte bland annat en lite låda med skor på som det ligger fina kort i, med skor, väskor och klänningar. Sååå fint. Som namnsdagspresent till mig själv på Johanna dagen liksom! Köpte den i Gbg på Raglady i Kompassen.





Sen köpte jag mig en Prinsesskrona som man kan sätta ett värmeljus i, i går när jag var i Kungsbacka med Josefin. Kunde inte låta bli. Tror det ska bli min nya grej. Förut samlade jag på små sälar i keramik. Nu ska jag samla på Prinsesskronor istället! Och hjärtan såklart :) Prins-grodan fick jag av Mamma och syskon i namnsdagspresent. Vi syskon köpte en sån till mamma i namnsdagspresent och jag sa att jag också skulle ha velat ha en sån. Så söt ju! De överraskade mig och jag fick också en sån söt grod-prins! Happy :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback