Snart semester

Tiden går som bekant fort och snart har jag faktiskt semester! Nästa vecka på fredag är jag ledig för att åka till Paris med älsklingen över helgen och efter det har jag tre veckor att bara relaxa! Kommer åka till Västkusten och Fjällbacka på måndag v 29, en vecka som ska spenderas med familjen. Jag ska ta med massa böcker, musik i iPoden och bara ta det lugnt. Kanske att jag tar mig en tur till Strömstad och hälsa på (Fjällbacka är relativt nära Strömstad) en sväng - på sin höjd. Övriga tiden ska jag bara slappna av. Visst låter det najs? Innan jag åker hem efter veckan i Fjällbacka ska jag hälsa på i Göteborg igen hos Sara men även Josefin som bor där i krokarna. Annars går det ju på tok för lång tid innan vi ses igen efter sommaren, eller hur Josefin?! Jag åker tillbaka till Sthlm på tisdagen den 22a juli för att spendera nåra dagar hemma och med Älskling som ska ut på roadtrip med grabbarna grus i två veckor. Funderar på att vistas några dagar i Uppsala också, hälsa på lillebror Rasmus som fyllde år den 24 juni. Farmor och farfar har en pool som kan vara väldigt trevlig att vistas vid vid solsken :) Tessa kanske är hemma? Man kanske får träffa Sofia, föredetta fru till ena farbrorn? Det hade varit trevligt tycker jag :) Mm. Kommer bli en mycket trevlig semester - minst sagt!

Puss puss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback