Teoritest-outfiten

I dag åkte en gammal trasa på, det är nog över ett år gammalt det här linnet/tunikan. Hade det på midsommarafton för ett år sen och senast när jag var i Strömstad förra sommaren närmare bestämt. Vilket minne jag har va? ;) Minns exakt vem jag träffade och vilken dag det var, regnade gjorde det visst också... I alla fall. Detta har jag på mig idag!



Jag är fortfarnade GLAD, GLAD!! (Teoriprovs-lyckandet!)



Happy as can be! :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

GRATTIS GUMMAN!! Du är så duktig!! Stor puss

2008-07-09 @ 21:05:48
Postat av: Alina

Och det var jag som skrev det förra. :) Puss Alina

2008-07-09 @ 21:07:10
Postat av: Emma

Tack snuttan <3 Jag är happy happy!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback