Total tillfredställelse

Nu har jag sett den. Filmen med stort F. Andra gången gilt säger man va? Om den var magisk? Helt rätt. Den var fantastikt otroligt underbart magisk. Grät jag inte så skrattade jag så jag inte fick någon luft. Det var bara att förundras och njuta. Precis innan filmen började fick jag nästan hjärtklappning - så som jag har väntat på den filmen (höll också tummarna att jag var på rätt bio)! Jag visste inte var jag skulle ta vägen! Men sen började Den och hjärtat nästan stannade.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Tack för det trevliga sällskapet gullet. Det var nog den bästa filmen jag sett :)

Vi hörs sötnos.

Puss puss

Postat av: Emma

Tack själv sockerärtan! Det var sååå bra!! Vi hörs och ses snart :) Pusss

2008-07-06 @ 12:56:06
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback