Inte så tokigt

När jag gick på semester, torsdagen den 11e juli om jag inte minns fel, gick jag ner till Restaurang J för att träffa Lovisa en sväng. Vi tog oss varsin alkoholfri drink och satte oss i solen. Drinken var fantastiskt god, med mynta och annat som vi inte kunde identifiera. Jag skulle åka till Paris dagen efter, men först skulle jag till Sophie för att äta middag med henne innan hon drog till Australien. Vad tiden går fort! Det är helt otroligt! Då hade min semester inte ens börjat och nu är det bara en vecka kvar av den...

By the way så hade jag på mig min
vita blus med svarta hjärtan som jag missfärgade i tvätten här om dan. Jag tvättade den igen nu och det fis-rosa gick bort! Hur glad? Jätteglad! :)



Lovisa på bryggan vid J.



Jag med min drink och den fortfarande vita blusen :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback