Abstinens utan gränser

Sex and the City the Moive har länge varit på tapeten och det känns nästan lite uttjatat nu. Trots att jag är ett inbitet fan som nästan skulle offra sina bästa skor för fenomenet, har jag ännu inte sett filmen! Men, nu är det spikat till 99%! På onsdag ska jag och min SATC-vän Henke äntligen se filmen! Jag ska ha klänning, high heels (funderar på att locka håret?) och gud vet allt! Filmen är tydligen underbar och Sara har hotat att ringa och skvallra om filmens slut om jag inte ser filmen denna veckan! Oj oj. Om inte det är skäl nog att se filmen så vet jag varken ut eller in. OM jag ska se den! Jag ska insupa vart enda intryck, vart enda smak, vart enda klädesplagg och vart enda klack. Det kallar jag njutning. Bättre än sex? ;) Hum.. Bra kommer det i alla fall bli :)

Åhhh....



Mr Big & Carrie.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

åh vad avis jag blir på dig.. jag skulle gå och se den filmen med min syrra men nu fick hon en satc kväll med film och cosmos av sina kompisar.. så nu har jag ingen att gå med igen :(

första dagen på jobbet idag.. vill ha semester igen!!!

puss puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback