Det går fort när man har roligt

Nu är det snart midsommarafton (igen)! Helt otroligt va fort tiden går! För ett år sen den 21a juni, dagen innan midsommarafton, (D's födelsedag) träffades jag och min Dave Babe för första gången. Tänk att det gått ett år...

Varken jag eller Loijs hade några planer på midsommar och i sista minuten bestämde vi oss för att åka till Utö med en kompis till Loijs som jag bara träffat en gång innan. Vädret var inte det bästa, men det var grymt skönt att glida omkring i myskläder! Båtens närmaste ägare var David som också fyllde år samma dag vi åkte ut. Loijs och jag hade köpte en present till honom, egentligen som tack för att vi fick hänga med ut med båten, men vi ändrade det snabbt till "födelsedagspresent". En fin grön uppblåsbar badring fick han och den lovade han att använda redan morgonen därpå - vilket han också gjorde! I alla fall, som ni kanske förstod uppstod det "lite" flirtande under midsommar... Jag kan ju säga att jag fick bästa sovplatsen i båten ;) Det blev en väldigt mysig helg... Men precis som alla helger tar dem slut så jag och Loijs åkte hem till oss igen. David hade fått mitt nummer men inte jag hans, vilket var lika bra så man inte skulle "råka" skicka i väg nåt pinsamt sms... Som tur var hörde han av sig redan dagen efter och sa att han gärna ville träffa mig igen! Det blev en hel del dejtande under sommaren men på höstkanten stannade det upp och rann ut i sanden... Vi hördes av en hel del ändå, han kom t ex ihåg när jag fyllde år och ringde mig på nyårsafton för att önska mig gott nytt år! :) Vi började träffadas igen den 2 februari (vårt datum) och aldrig har det känts bättre. Jag är kär i en underbar person.

Nu har det alltså snart gått ett år sen jag träffade honom med stort H för första gången. Fantastiskt. Vi har inte varit ihop ett år, men vi har känt varandra i ett år. Det går som man säger väldigt fort när man har roligt!



Midsommarafton för ett år sen...

Pluss på dig älskling! ♥

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback