Det skulle vara fint

Jag skulle bli (ytligt)lycklig av en skinnjacka! Jag tror verkligen jag skulle passa i det, nu när jag har min nya frisyrs attityd att tänka på + att det är kallare ute just nu också. Frågan är bara var man hittar en sån när det typ är passerat i butikerna + att jag verkligen inte borde lägga pengar på en sån sak nu då jag har en STOR räkning, en helg i Göteborg och Paris-resan att tänka på... Måste hem och planera budgeten och hålla tummarna för att jag inte spårar ur som jag brukar... 500kr för midsommar har jag också att tänka på! Kanske kan lägga in alla räkningar redan idag så de dras samma dag lönen trillar in. Kan vara smart, eller göra en gråtfärdig ;)

Nåt tips på en skinnjacka som skulle passa mig?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback