En kompis till min bästis?

En trogen följeslagare en kort tid tillbaka är min Mulberry Bawyswater som verkligen är helt rätt! Nu skulle min bästis behöva en liten kompis i form av en matchande plånbok, och varför inte matcha helt och hållet med en Mulberry Long Wallet? Har haft en plånbok som passat i alla lägen i flera år nu, en likadan plånbok som Anna-söt i Norrköping har. Jag köpte den när jag var och hälsade på henne när jag gick i tvåan på gymnasiet - och det var länge sen! Nu har jag bytt till en mindre förmåga i rött, knallröd är den, från Louis Vuitton (ej äkta) i lack och ska jag vara helt ärlig är den lite för liten för alla mina kort och pinaler. Därför hade en lite större plånbok som matchar min Mullberry oak suttit perfekt! Något att önska sig kanske :) Skulle den inte passa bra så säg?



Bilden har jag lånat av Thereze. Jag vill dock ha en i färgen oak och inte svart, annars matchar det ju inte :) Eller i rosa lack? ;)

Något annat att önska sig från Mulberry till sin Mulberry är denna ursöta nyckelring, självklart i rosa!




To die for...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback