Energisvacka?

Igår när jag kom hem (förbannad) hade jag verkligen NOLL energi. Hade inget till övers och helt ut-och-in med mig själv. Lite smått jobbigt när det blir så. Jag la mig på sängen, slog på tvn, la datorn på magen och började kolla runt lite på nätet. Det dröjde inte länge förns jag somnade precis sådär, halvsittandes med datorn på magen. Vaknade en stund senare med dåligt samvete, sånt där dåligt samvete man kan få om man somnar mitt på dagen, i alla fall när det gäller mig. Jag var hungrig, men någon mat skulle det inte bli på länge = ännu mindre energi. Snark. Zzz. Jag fortsatte mitt slötittande på tvn och såg sista avsnittet av Vänner som gick på femman. Sen då? Då skulle vovven ut på en promenad och måndagar är min promenad-dag. Kommer hem och tar äntligen tag i middags-faktorn. Det blev toast med ost och skinka, typ tre stycken... Eller var det fyra? Emil kom hem och vi började greja lite i PS (photoshop) med en av mina bilder och det blir riktigt fint. Fick dagens samtal från min älskling som höjer min energi något som i sin tur ger mig energi att sätta igång med pysslet. Satt med Emil i köket till ganska sent och pysslade, snackade och fixde lite. Tror jag är lite piggare idag, får se när jag kommer hem. Har lite att fundera på och planer också... Midsommar närmar sig som sagt! Hoppas min energi som jag brukar ha kommer tillbaka snart!

Puss å kram



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback